JAGUAR XE SV Project 8, ktorý vyvinula spoločnosť Jaguar SVO (Special Vehicle Operations), prekonal svoj vlastný rekord na Nürburgringu a stanovil tak nový pre štvordverové, sériovo vyrábané vozidlo. Čas 7 minút a 18,361 sekundy je oficiálne overený čas na okruhu s dĺžkou 20,6 km. Je tak o 2,9 sekundy rýchlejší ako predchádzajúci čas štandardného „Projektu 8“ z novembra 2017. Zároveň je o 7 sekúnd rýchlejší ako čas ktoréhokoľvek iného štvordverového sériovo vyrábaného automobilu.
20″ kované kolesá sú obuté do pneumatík Michelin Pilot Sport Cup 2 so šírkou 305 mm vzadu, 265 mm vpredu a sú osadené keramickými ložiskami, ktoré sa používajú napríklad v F1. Karbon-keramické brzdy majú vpredu kotúče s priemerom 400 mm a brzdia ich šesť-piestikové strmene. Tie zadné brzdia 396 mm kotúče. Toto všetko šetrí na váhe 18 kilogramov.
Vo verzií Track Pack viete ušetriť ďalších 12,2 kilogramov a to vďaka dvom predným karbónovým sedlám. V tomto prevedení, ale absentujú zadné sedadlá, keďže ide o rýdzo športovú dvojmiestnu verziu. Jaguar však myslel aj na tých, ktorí potrebujú štyri miesta na sedenie. Interiér možno vyzerá civilnejšie a pohodlnejšie, ale po technickej stránke sa nemenilo nič. Rovnakých 600 koní, 700 Nm a maximálna rýchlosť 321 km/h.
Predná časť je upravená asi najvýraznejšie. Zaujme atypicky riešený predný nárazník ako aj splitter, ktorý je rovných 60 mm pred nárazníkom. V zadnej časti dominuje difúzor a obrovské v dvoch polohách nastaviteľné karbónové krídlo. Všetky tieto úpravy dávajú prítlak rovných 122 kilogramov pri rýchlosti 300 km/h. Podvozok má základ z modelu F-TYPE (podobne ako sériové XE), čiže dvojité priečne ramená vpredu a viacprvková zadná náprava + pružiny Eibach Pro-Kit. Pohon všetkých štyroch kolies s elektronicky riadením zadným diferenciálom má použité zosilnené hriadele.